Gyurcsány 170 ezerrel „szponzorálja” az államot és a médiát

Szerkesztő A, h, 09/17/2018 - 00:08

 

 

 

 

 

A többszörös Öszödi-díjas Gyurcsány Ferenc elveszítette az Index.hu és a hetivalasz.hu ellen, a szakdolgozata ügyében indított sajtó-helyreigazítási pert. Vesztesként a magyar államnak 70 ezer forintot, a két alperesnek pedig 50-50 ezer forint perköltséget köteles megfizetni. Az Országház előtti éhségsztrájkja idején 132 ezer forintot vasalt be rajta az országgyűlés a Kossuth tér használatáért. A pervesztéssel immár 302 ezer forintra szökött a volt miniszterelnök „visszatérítése”.

Miniszterelnök úr! Végre megtalálta hogyan ADHAT a kifosztott országnak!

Sztrájkoljon, pereskedjen sokat!

 

 

Magyar Irodalmi Lap

Hozzászólás ehhez


Belépés

Reklám

 

 

 


 

A Magyar Nyelv Múzeuma

 

Inter Japán Magazin

 

Turcsány Péter honlapja

 

Jankovics Marcell honlapja

 

 

Papp Lajos

 

 

 

 

 

Magyar Irodalmi Lap